بانگ دانش پارسا

کافیست کار خود را به ما بسپارید


خدمات گرافیکی

موشن گرافیک

یک پوستر زیبا با گرافیکی مفهومی بهترین روش برای انتقال یک پیام به مخاطب است. حالا فرض کنید این گرافیک مفهومی همراه با حرکت و صدا باشد. به این ترتیب بهترین خروجی را برای جای دادن محتوا در ذهن مخاطب ایجاد کرده ایم. این خروجی عالی به وسیله موشن گرافیک بدست می آید. موشن گرافیک (به انگلیسی Motion graphic) همان دانش ترکیب حرکت ۲بعدی و صوت است. این تکنیک معمولا برای معرفی، تبلیغ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده میشود. با به اشتراک گذاری این خروجی در فضای مجازی سریعا میتوان محتوا را پخش کرد. معمولا تبلیغات ساخته شده با این تکنیک زمانی حدود ۳۰ الی ۹۰ ثانیه دارند.

️چرا از موشن گرافیک استفاده کنیم؟

1. انتقال پیغام ساده و زیبا ۲. جذابیت سمعی و بصری ۳. هزینه ی کم تر، نتیجه بیشتر موشن گرافیک را به شرکت هایی پیشنهاد میکنیم که به دنبال بهینه ترین راه برای تبلیغات و برند شدن هستند. نه تنها شرکت ها، حتی فروشگاه ها و مراکز خدماتی هم میتوانند از این امکان استفاده کنند. با یک موشن گرافیک، با سرعت جت محبوب شوید!!


طراحی پوستر و بنر و تراکت

امروزه در تبلیغات کسب و کار ها ، مهم ترین نقش را پوستر ها و تراکت ها و بنر های خوب ایفا می کنند . طراحی یک بنر خوب می تواند کلیه ی خدمات و توانایی های شما را در یک قاب بگنجاند ودر کنار آن تراکت ها و پوستر ها می توانند نقش معرفی نامه ی کوچک شما را داشته باشند . به یاد داشته  باشید این اولین گام برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار و شناساندن مناسب آن به مشتریان هدف است پس جامعه ی هدف خود را از اسم کسب و کارتان پر کنید.


طراحی لوگو

لوگو کلمه ای آشنا اما کلید برند سازی!!! لوگو یک نشانه ی گرافیکی است که برای شرکت های تجاری، سازمان ها یا افراد استفاده میشود. با وجود لوگو، میتوان نام خود را سریعتر در ذهن ماندگار کرد و مخاطب با دیدن لوگو، متوجه ماهیت آن شود! لوگو میتواند تصویری باشد، یا نوشتار و یا ترکیبی از این دو. بنابراین لوگوها را میتوان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

1- لوگوی تصویری(iconic/symbolic)

در این نوع لوگو از تصویر، شکل و اِلمان برای معرفی برند یا حرفه استفاده میشود. لوگوی های تصویری، محدودیت ها و مرزهای زبانی را شکسته اند، به همین دلیل است که بسیاری از برند های جهانی از لوگوهای تصویری استفاده میکنند. شرکت های کوچک که نتوانسته اند به یک برند ملی تبدیل شوند، مناسب تر است که از 2 نوع دیگر لوگو استفاده کنند. نمونه های زیر، لوگوهای تصویری هستند که کاملا در راستای مفهوم سازمان یا کمپانی تنظیم شده اند.

2- لوگوی نوشتاری (logotype/wordmark)

لوگو میتواند حالت گرافیکی نام موسسه، شرکت یا فرد باشد. همانطور که گفته شد، لوگوی نوشتاری برای شرکت های کوچک بسیار مناسب است، البته نمیتوان از لوگوی کمپانی های جهانی مثل گوگل و دیزنی و … چشم پوشی کرد. درطراحی لوگوی نوشتاری بهتر است به جای فونت های معمول و تکراری از فونت های گرافیکی و خلاقانه استفاده کرد تا حس حرفه ای و خاص بودن را منتقل کند. خطوط مورب و شکسته، ضخامت و نازکی حروف و تمامی این ظریف کاری ها در القای حس درست به مخاطب تاثیر گذار است.

 

برای برخی برند ها، بهترین انتخاب نوع لوگو، لوگوی مونوگرام (monogram/lettermark) است. این برند ها دارای اسامی طولانی و چند بخشی هستند که خلاصه کردن آن به صورت یک الی چند حرف کوتاه بهترین انتخاب برای ماندگاری بیشتر نام است.

در لوگوهای زیر، اگرچه تمام نام نمایش داده نشده اما به یادماندنی ترین حالت ممکن برای نام این برند ها ست!!

 

ب

3- لوگوی ترکیبی(combination marks)

شاید نتوان تصمیم گرفت که بر روی نام برند تمرکز کرد یا برروی اِلمان های تصویری و شاید حتی هردو مدل مناسب باشند!! در اینصورت باز هم میتوان لوگویی چشم نواز طراحی کرد. ترکیب نوشته و تصویر حالت سوم طراحی لوگو است. نمونه های زیر، لوگوهای ترکیبی هستند که هر نوع مخاطبی را چه با اطلاعات قبلی و چه بدون اطلاعات، جذب میکند.

اینفوگرافیک چیست ؟

اینفوگرافیک یک روش و ابزار برای انتقالی پیام به وسیله ی تصویر و نمودار و … می باشد . اینفوگرافیک انواع مختلف دارد که عبارتند از : ایستا ، پویا ، تعاملی و فیزیکی(سه بعدی). نوع اول آن یعنی تصاویر شامل اطلاعات و نمودار ها را میتوان زیرمجموعه ی طرلحی پوستر دانست. نوع دوم  آن یعنی نوع پویا یا اینفوموشن ، درواقع همان تلفیق اینفوگرافیک با انیمیشن دو بعدی است که از اتصال چند اینفوگرافیک به هم و صداگذاری مناسب تشکیل می شود. ونوع سوم و چهارم آن یعنی فیزیکی  و تعاملی کاربرد های تخصصی تری نسبت به انواع دیگر اینفوگرافیک دارند برای مثال در ارائه دادن یک موضوع خاص به یک شرکت میتوان از این نوع استفاده کرد.